Vocaloids' English & Romaji Lyrics

スポンサーサイト

  1. -------- --:-- |
  2. スポンサー広告

The "Me" in Me

Original



Original

【IA】 The "Me" in Me 【オリジナル曲】





Song Title:The "Me" in Me
Romaji Title:[The "Me" in Me]
Music, lyrics and voice edition by Apol
Sequencing by EmpathP & CircusP
Illustrations by Himeka
Video by Apol
Singers;[IA]



Japanese lyrics


あたしの中の弱虫は
小さくつぶやいて 「どうして生きてるかな?」
答え知らないので
探して続けるのは

Ahh...

あたしの中の泣き虫は
いつも尋ねて「どうして存在するのかな?」
答え聞こえなくて
探して続けるのは

Ahh, Moving on
I’m Moving on
Oh Yeah, yeah
Moving on
Moving on
Moving on
Woah, woah

Keep moving on
Keep moving on
Until the moments gone

Keep moving on
Keep moving on
Until the moments go-

あたしの中の友達は
慰めてくれて
「あなたはひとりじゃない」
答え見つけちゃって
あたしの中にいるの
「愛」love you too

Ahh...

あなたのために
あたしのための
二人は同じだよ

Moving on
Moving on
Moving on
Woah, woah. woah



Click here for the English / Romaji Lyrics by the author


  1. 2012-07-24 04:25 |
  2. IA
  3. | トラックバック:0
  4. | コメント:0

コメント

コメントの投稿


管理者にだけ表示を許可する

トラックバック URL
http://vocaloidsong.blog.fc2.com/tb.php/514-a7751f1d
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
